God dag og endelig advent i huset.

I dag fikk bestemor passe begge guttene mens mamma studerte til eksamen og pappa ordnet litt hjemme.

Ole Jakob ville på kaffefé.

Der vi pleier å gå så det trangt ut, men så oppdaget vi at dyrebeskyttelsen hadde kafé og bruktmarked på Vårbrudd.

Tre ønsker på en gang!

Minst!

For bruktmarkedet viste seg å ha en diger lekefirhjuling til å sitte på og et stort utvalg av leker som lå fint utover scenekanten.

Og dukket en av Ole Jakobs små venninner opp med sin bestemor.

Det ble et langt og for alle parter vellykket kafebesøk.

Vi la igjen litt penger og det er veldig i orden når de går til et fint formål.

Ellers begynner det så smått å bli advent i mitt rotehus.

Og det er bra, for i kveld kommer Trine.

.

Adventsvinduet mitt.

Adventsnissen med lilla jakkeog sviblene som skal spre farger og gode dufter i stua etter hvert.

Adventsstaken kjøpte jeg på Det Hvite Hus  fjor for ti kroner etter at jeg hadde mistet en del til den gamle.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. kaiaheia
    Dec 17, 2011 @ 23:54:24

    Du og jeg har samme type adventsstjerne 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

