Om engler finnes?

Tjah?

Jeg vet ikke helt.

Jeg liker tanken på at engler kan finnes.

Jeg liker glansbildeengler med lyseblå vinger og juleengler og engler som ungene lager i snøen.

Men best liker jeg hverdagsengler.

Sånne som tante Anna i Sandnessjøen som var snill mot både katter og folk.

Og sånne som den damen som skjønte at jeg hadde en «several days attack me at once«- dag i dag og tilbød å være privatsjåfør for meg  sånn at jeg nå kan sitte i sofaen og høre på musikk i stedet for å være på vei mellom her og der i vintekulda som har slått til før jeg har fått kjøpt meg ny vinterjakke.

Noen ganger er det sånn at når stress og kav tar fullstendig overhånd, så dukker det opp noen som gir deg akkurat den hjelpa du trenger der og da og forandrer alt til det veldig mye bedre.

Sånne engler forstår jeg meg på.

1 kommentar (+add yours?)

  1. Lammelåret
    Dec 08, 2011 @ 22:11:59

    Du får meg til å nynne «Jäg trodde englarna fants bara bara i himmelen».. en sang jeg aldri blir kvitt.

    De jordnære englene, ja dem er det lett å tro på.

    Svar

Legg igjen en kommentar

