Pakkepakkepakkepakke…

Det er opplegget for kvelden!

Sånn er det.

Jeg kom nettopp inn døra med de siste gavene.

Og hvis jeg ikke begynner å pakke nå, blir det midnatt før jeg blir ferdig.

Jeg liker å pakke selv.

Eller- jeg liker å fortelle meg selv at jeg liker å pakke selv.

Egentlig er jeg kanskje litt i tvil.

Men jeg har utlovet en belønning til meg selv hvis jeg blir ferdig før ti:

En liten sang og et godt dikt.

Kankje en god prat med en venninne på telefonen også.

Bilder har jeg sett i barnehagen i dag.

Ungene er veldig flinke til å tegne nisser!

Nå nå skal jeg koke meg kaffe og gyve løs!

,

 

 

Legg igjen en kommentar

