Fin dag! Og litt om musikk.

Noen dager er bare fine.

I dag har det vært en sånn dag.

Vi har hatt julelunsj i barnehagen, jeg har fått juleposten av gårde, vært på nissefest i Ole Jakobs barnehage og hatt hyggelig besøk.

Ole Jakob kom til middag med familien sin og til kaffen kom det fler:

«Det kommer mange Vemund!» sa Ole Jakob overrasket da Vemund og Halvard kom inn i stua fra hver sin kant. Ole Jakob var i ferd med å kle seg om for natta og var kun iført et julepapir med nisser på. Han hadde tenkt å skremme Vemund, men ble litt forvirret.

Vi har spilt spill, drukket kaffe og snakket om musikk. Trendsettarklubben vil gi ut plate. Jeg liker at mine gamle speidere lager musikk.

Ole Jakobs gudmor Karoline Amb lager også musikk og har gitt ut plate.

Jeg skulle ønske jeg hadde vært litt musikalsk.

Det er jeg jeg ikke.

Sånn er det.

Nå har alle gjestene gått hjem.

Nesten alle…

I senga mi sover det en liten skatt.

Nå har jeg en stille stund på sofaen.

Og føler meg samstemt.

,

.

Legg igjen en kommentar

