Rolig kveld i Blåbærveien. Om en fin dag og verdens vakreste julesang.

.

Det har vært en fin dag.

En dag sammen med folk.

En av disse dagene der det føles fint å bo en liten by der man kjenner mange.

Vi har hatt teltgudstjeneste, jeg har fått julehandlet og julepyntet og et par gaver til har fått julepapir på seg.

Og så ringte Ole Jakob til meg fra leketelefonen sin for å invitere på pizza. En god og helt ujulete pizza med julebrus til.

Nå er det kveld.

En stille og rolig kveld som jeg skal bruke til å hvile min vonde rygg, løse kryssord og høre på musikk.

I morgen kveld flytter Ingrid og guttene hjem til Blåbærveien for et par dager mens pappaen er på jobbreise.

Det blir veldig koselig!

Vi skal lage marsipan og futteruller (som jeg har fortalt om tidligere). Og så har hun lovet å hjelpe meg med å få kastet litt rot.

Men mest skal vi spise klementiner og kose oss.

Det blir fint å komme hjem fra jobb til folk i huset!

.

Kveldens julesang hadde jeg tenkt å spare til julaften.

Men den passer i kveld.

Hverken sangen eller artisten trenger noen presentasjon.

Finere blir det ikke.

,

Legg igjen en kommentar

