I denne søte juletid…

,

Adventstida i år har vært litt anderledes enn andre år.

Den har vært hektisk og sosial og preget av barnebarn og speideroppgaver og gode venner mer enn av vasking og sølvpuss.

Det har vært en fin adventstid!

Og jeg angrer ikke på mine valg.

.

I går fikk jeg en uventet  telefon fra en gammel kollega.

«Jeg har bakt krumkaker til deg.»

Hun pleide det før, men de siste årene har hun også hatt det mere hektisk. Og hun blir ikke yngre med årene hun heller selv om hun er en av de yngste 75-åringene jeg kjenner. Nå har jeg ikke møtt henne på et par år.

Og så har hun husket på meg!

Og det er et poeng at vi her snakker om landets beste krumkaker.

.

I ettermiddag skal jeg pakke julegaver til folk jeg er er glad i.

Og kjøpe flere klementiner.

.Og så er jeg klar.

.

I dag tar vi en julesang og en framføring til å bli i godt humør av. Og unner oss et hjertelig gjensyn med Clarence Clemons som døde i sommer.

.

.

Diktet får vi ta i ettermiddag.

Det er deilig med barnebarn og hjemvendte speidere i huset.

Men det preger nattesøvnen litt.

Bestemor har sovet litt for lenge og må skynde seg på jobb!

,

Legg igjen en kommentar

