Januar.

Jeg har alltid store forventninger til januar.

I januar er det mørkt og kaldt og det er trettién dager å ta av.

Man burde ha tid til alt!

Til å vaske hus og skrive ferdig artikler og ha speiderinvasjon (de kommer på mandag) og rydde i bodene.

Til å ha møter og male bilder og sortere bøker.

Til å planlegge oppussingsprosjekter og male gangen grå.

Eller hvit?

Til å slappe av.

Og til å være sammen med folk man liker å være sammen med.

Så langt er jeg i rute.

Jeg har vært sammen med folk jeg liker å være sammen med.

Og jeg har slappet av.

Og det er bare tredje januar!

Det er en bra start.

Så får vi se.

.

Hvis jeg kjenner meg selv rett:

.

Legg igjen en kommentar

