Ungdommen nå til dags. Dag 2.

Tidlig kveld.

Freden råder.

Noen gjør lekser, noen leser, noen lager mat.

Noen har vært på bandøving og noen (jeg) har vært på møte.

Noen diskuterer om kosinus er en turkis drage eller trigonometriske funksjoner av en vinkel (eller noe sånt?).

Noen snakker om spill.

Ikke sånne spill som jeg har greie på. Sånne spill som man må beherske engelsk for å i det hele tatt kunne snakke om.

Noen har besøk.

Og noen er besøk.

Alle har sovet.

Noen litt og noen (jeg) litt mer.

Alle har vært på skolen.

Det er det viktigste.

Jeg tror faktisk de liker seg på skolen.

.

Nå har jeg fått sein middag. Laks og bakte potetbåter. Og snart skal jeg innkassere kveldens runde med Geni.

Det er hyggelig å ha folk i huset!

.

1 kommentar (+add yours?)

  1. olafhusby
    Jan 11, 2012 @ 09:58:43

    Det nye året er godt i gang!

    Svar

Legg igjen en kommentar

