Om å gjøre en ting om gangen. Og om vår indiske resturant, husarbeid og et fint skap.

I dag har jeg gjort en ting om gangen.

Og slappet av litt innimellom.

Jeg har til og med spist en nydelig middag på Indigo med en dame jeg liker å spise middag på Indigo med.

Ellers har jeg vært på jobb.

Fra ni til ni.

Men det har vært en fin arbeidsdag.

Veldig fin!

Da jeg var ferdig med siste arbeidsøkt (der jeg ledet et kurs i en annen barnehage om kreativ bruk av digitale verktøy), lå det to ubesvarte anrop på mobilen min. Det var Per på Det Hvite Hus som hadde ringt for å fortelle at kjøkkenskapet mitt var levert!

Det førte til en sjeldent lystbetont økt med husarbeid da jeg kom hjem nærmere halv ti.

Nå har jeg et ryddigere kjøkken og et veldig fint skap.

Jeg tror jeg kan ha kommet i skade for å love det bort til datteren min hvis hun kjøper seg hus i Vadsø.

Men det er ok.

Helt ok.

,

   

2 kommentarer (+add yours?)

  1. pia
    Jan 17, 2012 @ 23:32:59

    Da du sa du hadde kjøpt et skap kikket jeg gjennom hele det hvite hus, og da jeg så dette nydelige skapet var jeg helt sikker på at det var akkurat det du hadde kjøpt. Det sto liksom «Anne» over det hele. Gratulerer med sjarmerende og vakkert skap.

    Vi snakket forresten om å ha en fest på AFS tirsdag 14.februar. Fest med vanlig opplegg og start kl.18.00. Hold av dagen, Anne 🙂

    Svar

    • annebloggen
      Jan 17, 2012 @ 23:38:32

      På en tirsdag??
      Men det passer nok helt fint. Har hatt møter og kurs hver tirsdag i en periode, men det roer seg i februar:-)

      Jeg er meget fornøyd med skapet!

      Svar

Legg igjen en kommentar

