Onsdagskveld. Dere vet…

Dere som kjenner meg godt, vet hvordan det er med onsdagskvelder.

Det da jeg pleier å skrive at speidere er helt ok.

Og jeg føler meg samstemt.

Alt det der.

I kveld har vi planlagt speidergudstjeneste. Og jeg gleder meg til kveldsgudstjeneste 5. februar, for det kommer til å bli veldig, veldig fint. Ungdommene er flinke og kloke.

De er opptatt av solidaritet, toleranse og medmenneskelighet.

Og de er kreative og ansvarsbevisste.

Og det er håp for framtida!

Og så er det en sånn kveld der det er godt at husene er hule.

Det er kaldt og det blåser og fyker ute.

Nå skal jeg ta meg en lang, varm dusj.

Etterpå skal jeg finne en liten sang og et godt dikt til oss.

.

Og nyte kvelden i Annehuset.

.

.

Legg igjen en kommentar

