Noen ganger leker livet.

Så sitter jeg her igjen.

I sofaen min litt for seint på en søndagskveld .

(I den nordre enden av sofaen i kveld.

Jeg bytter litt på.)

Med pc-en, musikken, tv-en og kryssordet.

Jada, alt på en gang.

Nesten i hvertfall.

Man er da kvinne!

Og det er en helt grei form for multitasking som ikke forårsaker stress.

Helgene er for korte og derfor kommer jeg meg aldri i seng til rett tid på søndager.

Jeg kommer meg sjelden i seng til rett tid sånn i det hele tatt. Men søndagene er spesielle.

Det godt å trekke ut den milde, ubekymrede opplevelsen av helg.

Av ro i kropp og sjel.

Det har vært en god helg.

En glad helg.

.

Legg igjen en kommentar

