Heldige meg. Om god mat og helt ok speidere.

I går spiste jeg gourmetmat i atelieret.

Idag var jeg invitert på gourmetsuppe hos min datter. Grønnsakssuppe med brokkoli, jordskokk, søtpotet, gulrot, fenikkel og linser. Med nystekte, grove rundstykker til.

Godt!

Det er fint å bli invitert på middag på onsdager når det er kort tid mellom jobb og speidermøte.

I dag har småspeiderne hatt en samarbeidsøvelse og vist at de kan samarbeide, at de er kreative, at de ikke gir opp, og at de har skjønt at det kan lønne seg å smiske litt for dommeren.

De er klare for mer krevende oppgaver!

Roverne var på kafé i dag. De tar kafémerket og skal blant annet drikke kaffe på ti kafeer i sin hjemby. Det krever litt kreativitet i Vadsø der vi har fem-seks kafeer og spisesteder til sammen.

Men de har allerede arrangert en kafé selv også.

Speidere er helt ok.

Som jeg kan ha kommet til å nevne tidligere.

.

Heldige meg!

.

Legg igjen en kommentar

