Helg!

Langhelg til og med.

I min jobb fungerer det sånn at vi har syv fridager i året som kompensasjon for kveldsmøter og annet overtidsarbeid. Jeg har jobbet litt ekstra mye de siste ukene, og nå har jeg unnet meg et par fridager.

Jeg har nettopp funnet sofaen etter en lang dag.

Min kjære ludovenninne og jeg har nemlig vært på kino og sett Pus med støvler. Det er ikke den beste filmen jeg har sett, men den var underholdende nok, og det er alltid fint å gå på kino med noen som lar seg begeistre på den måten som min venninne gjør.

Vi rakk forresten en ludoomgang i kveld også.

Hun vant.

.

Og så har jeg ryddet litt.

For i morgen får jeg besøk og i helga skal vi feire min meget forhåndsvarslede femtitoårsdag.

Ole Jakob skulle kjøpe gave til meg i dag. Han ville helst kjøpe den på den nye lekebutikken og trodde mest at jeg ønsket meg en ball. Det kjøpte han nemlig til bursdagsbarnet sist han var i bursdagsselskap.

En rosa prinsesseball.

Så jeg er spent!

.

Nå skal jeg slappe av og nyte at jeg ikke behøver å stå tidlig opp i morgen.

Jeg kommer til å gjøre det uansett. Jeg står alltid tidlig opp.

Men jeg ikke.

Og det gjør hele forskjellen.

Det er altfor lite av ingenting på alfor manges program, skrev Piet Hein.

Det er nok sant.

,

Legg igjen en kommentar

