God morgen på en frifredag. Om husarbeid og gaveønsker.

Frifredager er fine dager.


Jeg har vært tidlig oppe. Enda tidligere enn vanlig.

Og jeg har fylt den lange morgenen med ingenting.

Eller rettere sagt: Med kaffe, musikk og en episode av Columbo.

Litt seinere skal jeg til byen og drikke mere kaffe sammen med folk jeg liker å drikke kaffe med, og så skal vi dra til flyplassen og hente besøket mitt.

Jeg må bare rydde litt mer først.

Det er veldig mye morsommere å rydde når man venter besøk og til overmål har en fin, lilla støvsuger!

Det fint at de vanlige, kjedelige husholdningstingene har begynt å komme i fine farger og morsomt design.

Ole Jakob ønsker seg en rosa moccamaster til bursdagen sin.  Mammaen ønsker seg er rød kjøkkenmaskin.

.

Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg.

Hvis Ole Jakob har kjøpt en rosa prinsesseball til meg, er det helt ok !

.

Legg igjen en kommentar

