Heldige meg!

Jeg har fått besøk av storebroren min.

Jeg har unngått å bli utklasset i Geni.

Og teknisk sett har jeg bursdag.

.

 

 

3 kommentarer (+add yours?)

  1. kaiaheia
    Feb 18, 2012 @ 00:53:50

    Hipp hipp hurra for deg Anne, som fyller år i dag!!! Ha ei hyggelig helg sammen med storebror!!!
    Klem fra Rya

    ps. det kommer et kort en av dagene….

    Svar

  2. kaiaheia
    Feb 18, 2012 @ 11:54:18

    Jeg spurte Ole for et par år siden om han skulle oppover til deg i februar… hadde i tankene at jeg skulle overraske deg, men hadde lyst på følge.
    Nå ble jo det ikke noe av, men det er ikke dermed sagt at sånt kan skje i framtiden ;o)
    Ha en flott bursdag!!! Hils.

    Klem fra Karin

    Svar

Legg igjen en kommentar

