Om influensa, gode nyheter, treningsapparater og den korteste måneden.

.

,

I går skrev jeg ikke i bloggen. Det er første gang på over et år.

I går måtte jeg kaste inn håndkleet og innse at jeg ikke hadde noe som helst å bidra med.

De kreftene jeg hadde ble brukt til å rekvirere paracet.

.

Men så, midt oppe i elendigheten fikk jeg en god nyhet.

En veldig, veldig god nyhet.

Og plutselig var det ikke lenger bare influensaen som gjorde meg varm.

Hva det handler om skal jeg fortelle om seinere.

Nå går det litt bedre bortsett fra at jeg startet dagen med en voldsom hodepine. Den dempet seg da jeg kom på at «I don´t have a problem with caffeine, I have a problem without caffeine». Halvannen dag uten kaffe er ikke bra for min kropp.

I dag har jeg vært våken nok til å få med med meg et utall av mer og mindre givende tv-programmer. Jeg har heiet på mine helter i M*A*S*H og Bonanza. Lidd med de syke samlerne, forundret meg over vordende bruder som har med seg åtte kvinnelige slektninger på kjolekjøp

og sovnet til rekame for treningsapparatet  AB DOER TWIST som lar meg utføre “ABDOBICS”, en treningsform som virker på alle sidene av kroppens midtparti, inklusive de rette og skrå magemusklene og den midtre og nedre delen av ryggen.

For kun 1499,-

Og et kvarter treningstid pr dag.

Pjuh!

Og så har jeg løst kryssord og diktet et lite dikt til min fødselsdagsmåned.

En februarmåned som til tross for dette midlertidige tilbakeslaget, har vært en fin måned.

.

Jeg er på bedringens vei!

.

Februar

Mellom det myke, trygge mørket

og det skarpe, livgivende lyset

ligger februar.

Den korte måneden.

En liten, uanselig parentes

mellom vinter og vår.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. trine
    Feb 24, 2012 @ 16:51:48

    God bedring og bruk helga til å bli frisk.

    Svar

Legg igjen en kommentar

