Fillern!

Det er 29. februar og jeg har glemt å fri til Johnny Depp 😦

Er det noen som har telefonnummeret hans?

Hvis ikke får jeg bare vente til 2016.

Det er ok.

Det er helt fint å være singel.

.

3 kommentarer (+add yours?)

  1. HansHB
    feb 29, 2012 @ 21:09:08

    Herlig bilde! Tenk deg alle handskene han må kjøpe om alle med dine tanker hadde gjort alvor av disse…

    Er tilbake fra Tanzania og kan på nytt kommentere…
    Ønsker deg en flott torsdag!

    Svar

    • annebloggen
      feb 29, 2012 @ 21:31:14

      Det har du rett i. Det var kanskje like greit at jeg glemte. Og så er det det at jeg ikke helt ser for meg at han er noen handyman…

      Håper du hadde en fin reise:-)

      Svar

  2. Ege Denne
    feb 29, 2012 @ 22:52:57

    Hehe, Johnny har råd til mange hansker vil jeg tro.. 😉
    Du har fortsatt 4 minutter igjen… Kom igjen da! 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

