Fordelen…

… med å være bitte litt småskadet er at man får mye omsorg.

I dag har Ole Jakob sunget for meg og klemt på meg og måket snø for meg. Pappaen hans har også måket snø. Og kjørt meg hit og dit. Trine har vært her og spilt spill og drukket kaffe med meg. Min ludovenninne har også spilt spill med meg, og ønsket meg god bedring mange ganger. Hennes snille mor har lært meg en strekkøvelse som hjelper og gitt meg en lindrende salve. Og så har jeg fått komme på pizza og kake hos Ole Jakob.

Det er godt å ha folk som bryr seg om en!

.

 

,

Nå har jeg funnet meg en behagelig stilling i sofaen.

Detektiv Frost har begynt og kaffen er klar.

I kveld skal jeg ikke akkurat påstå at livet leker.

Men det er helt ok.

Definitivt helt ok.

Legg igjen en kommentar

