Lørdag morgen og vår i Vadsø.

Men vanlige bykakamerat er på Røde Kors -hytta med mamma og pappa i helga.

Det er ikke like morsomt for bestemor å gå til byen alene.

I byen på lørdag formiddag er det stedet jeg føler meg mest singel.

Men i dag skulle Per legge ut en haug med plater til salg og jeg må se om det finnes flere Mammutrester.

Og så er det hull på hælen på alle sokkene mine og jeg må kjøpe noe godt til Trine kommer i kveld.

Ryggen min trenger at jeg beveger meg litt.

Og så er det det at sola skinner.

Og at når jeg går hjemmefra og til byen , har jeg utsikt til Varangerfjorden og fjellene i Sør-Varanger.

Vår i Vadsø er finest på denne tiden mens snøen fremdeles har overtaket og holder seg hvit og vakker.

Blomster kan vi ha inne!

Kanskje jeg skal kjøpe noen påskeliljer også.

Legg igjen en kommentar

