Andre, ikke fullt så store tanker. Om Rolf Hansen og Hercule Poirot. Og litt stor musikk.

,

,

Jeg ble fullstendig avsporet mens jeg holdt på med kryssordet i morges.

Nå er jeg tilbake på sporet.

Tror jeg.

Sardintrangboddhetresultat er definitivt et Rolf Hansen-ord. Jeg håper bare det er det ordet han er ute etter.

.

Jeg har kokt meg en ny kanne kaffe og hjelper Poirot med å oppklare et mord samtidig som jeg prøver å finne Rolfs synonym for angstskrik.

Da blir det ikke plass i hjernen for store tanker om meningen med livet.

Ikke en gang i min ganske fleksible kvinnehjerne.

,

Midt oppe i de store tankene i morges fant jeg fram stor musikk.

Jeg visste ikke om jeg skulle velge vinteren eller våren.

Her har vi hatt begge deler i dag.

Så her får dere begge:

.

,

Legg igjen en kommentar

