Finne meg sjæl.

Jeg hadde en liten halvtime til overs i dag mellom jobb og møte.

Og det er da man (jeg) finner fram quizene.

Det finnes quizer for det aller meste.

Her er dagens resultater:

Jeg klarte 12809 poeng i språkrådets quiz. (Bare sjekk, jeg ligger på dagens toppliste!)

Jeg fikk ti av ti rette på del to av en quiz om kriminalromaner. (Del en fant jeg ikke).

Jeg er en kløpper på Vefs-dialekt ! Ti av ti rette der også. (Det kan imidlertid ha sammenheng med et år på Vefs Folkehøgskole i ungdommen og dype røtter i Nordland.)

Jeg fikk også toppscore på en quiz om oppfinnelser og en om kunstverk.

Men så var det en om geografi som vi ikke trenger å snakke om…

Videre er jeg en gul person (?), og hvis jeg var et bær ville jeg vært et multebær.

Av kvinnelige fiksjonfigurer ligner jeg mest på Galadriel (!) og av instrumenter er jeg et piano.

Videre er jeg et fredselskende menneske med en ganske bra visuell hukommelse.

.

Tjah?

.

Kanskje jeg skal ta med meg en bok eller et kryssord neste gang.

.

.

Legg igjen en kommentar

