Noen ganger leker livet.

.

Noen ganger leker livet.

Noen ganger (ganske ofte egentlig) har jeg sånne kvelder da alt er godt.

Dette har vært en fin dag.

Jeg har fått en veldig hyggelig mail.

Jeg har gjort nytte for meg.

Jeg har hatt en god samtale med en ungdom jeg liker veldig godt. Han som også er en fan av Shel Silverstein.

(En samtale om bøker, filmer, etikk, vennskap og det å bli voksen).

.

Og så har Trine vært her og spilt spill med meg!

Jada. Jeg tapte. (Men jeg lærte litt om golf, geografi og miniskjørt.)

.

Og da er det denne følelsen av samstemthet som fyller hjertet (eller hjernen).

Nå mangler vi bare en sang og et dikt.

.

God’s Wheel
.
GOD says to me with a kind
of smile, «Hey how would you like
to be God awhile And steer the world?»
«Okay,» says I, «I’ll give it a try.»
,
Where do I set?
How much do I get?
What time is lunch?
When can I quit?»
,
«Gimme back that wheel,» says GOD.
«I don’t think you’re quite ready YET.»
.
Shel Silverstein
.
Nyt denne!
Legg igjen en kommentar

