Påskerim!

Joda, jeg har påskerim nok å ta av i bokform. Agatha Christie, Sir Arthur Conan Doyle, D.J. James, John Dixon Carr…

Men her er et par andre alternativer.

Sebastians påskemysterium har jeg ikke klart å løse enda, men jeg har ikke gitt meg.

Særskrivingsfeilen i tittelen får sin forklaring etter hvert.

Selvfølgelig.

For Sebastian er lærer. (Sorry, Sebastian, jeg ble oppriktig bekymret et øyeblikk. Jeg er medlem i AMO ).

.

Og så har vi den musikalske kriminalhistorien.

Ikke så mye mysterium, men vakkert!

,

Legg igjen en kommentar

