Onsdager…

… er helt ok.

Stort sett.

Denne onsdagen har vært litt humpete.

Og lang.

Men nå lukter det bål av det fine, nyklippede håret mitt.

Vi har hatt et fredelig og rolig speidermøte med bålkos og leker.

Og så var bestemors lille superspeider med og da blir det ekstra koselig. Han koste seg med bålbølser og hadde lyst til å rulle hele veien hjem.

Midt i denne litt for hektiske dagen, gjorde en god venn noe veldig fint for meg. Jeg rakk ikke å dra nytte av det, og knapt nok å takke. Men jeg skal ringe etterpå. Og jeg vet at hun vet at det gjorde meg glad.

Nå er det definitivt tid for kaffe!

.

Legg igjen en kommentar

