God morgen!

.

Jeg har en lang dag foran meg.

En fin dag tror jeg, men en lang dag.

Og en travel dag.

Da er en halvtime på sofaen med morgenkaffen viktig.

Jeg burde sikkert ha meditert.

Eller drevet med yoga.

Men det ligger ikke for meg.

Sterk, varm kaffe , Gregs myke røst og Carlo som baker luftballongkake på tv fungerer det også.

.

I går fikk jeg vite at artikkelen min er sendt til forlaget sammen med alle de andre bidragene.

Det er veldig spennende.

Jeg aner ikke hva som kreves og om det jeg har bidratt med holder mål.

Det var uansett lærerikt og morsomt å skrive. Og jeg fikk med meg et skriveseminar.

.

Ok, det er en rød tråd her:

Det var dette med tid.

Som kommer eller går eller blir mens vi går…

.

Tid som man ikke kan bruke til å ergre seg over uviktige ting .

Som systemfeil.

Og cannot connect.

.

I år skal jeg ta ut litt av ferien min i enkeltdager.

Og så skal jeg skrive.

Og tegne.

Jeg holder på med et bitte lite (bokstavelig talt) tegneserieprosjekt som skal bli gaver til barnebarna når de blir større. Det er ikke helt ferdig til å vises fram enda, men det er morsomt å holde på med.

Og så gleder jeg meg til å lære å bruke tegnebrettet jeg fikk til fødselsdagen min.

Det blir vel anvendt tid.

Og det kommer til å gå med mye kaffe.

1 kommentar (+add yours?)

  1. sigranhe
    May 03, 2012 @ 07:35:28

    Det hørtes spennende ut. Hva gikk prosjektet på?

    Svar

Legg igjen en kommentar

