På tampen av en lang dag. En lang og fin dag.

Noen ganger

når det blir litt several days attack me at once

og man føler seg litt liten og sliten,

trengs det bare at noen sier: «Jada, jeg kan godt komme. Hva vil du jeg skal gjøre?»

En syttenåring for eksempel.

Som egentlig er opptatt med russefeiring.

.

Han er en av disse menneskene som sier ja.

Men han er ikke noen pushover. Han sier ja fordi han liker å bidra.

Han går sine egne veier og er seg selv fullt ut.

Han har meningers mot og en en lun og tidvis smågal sans for humor.

Han har en grunnleggende positivitet i seg.

Og er et av de mest empatiske menneskene  jeg kjenner.

En ripplemaker.

Definitivt!

Jeg har mye å lære…

.

Jeg kan vel ha kommet til å nevne det før, dette med at speidere er helt ok?

.

,

Let us be grateful to people who make us happy; they are the charming gardeners who make our souls blossom.
Marcel Proust

.

Legg igjen en kommentar

