Kom mai du skjønne, milde?

Ok, det går ikke så veldig bra med dette bli glad i våren-prosjektet mitt.

Det er en varmegrad og det blåser kuling.

Jeg var kald helt inn i margen da jeg kom hjem fra støttekontaktjobb.

En varmegrad og kuling er helt ok om høsten. Særlig hvis det regner også. Sidelengs høstregn som river det siste lauvet av trærne og pisker ned ned i den oppbløtte jorda.

Slikt høstvær har en mening.

Det bidrar til naturens syklus.

Gammelt liv skal bidra til nytt.

Alt det der.

Sånt som man kan dikte om.

Og lage bilder av.

,

,

Akkurat nå er jeg litt usikker på om Vårherre helt vet hva han driver med.

Men som sagt:

Vi står han av!

Og jeg har vinterved til overs.

Legg igjen en kommentar

