Godt påbegynt.

.

«Godt påbegynt er halvt fullendt», pleide min mor å si.

Jeg er ikke så sikker.

Etter en halv time med hagearbeid i dag, er jobben definitivt ikke halvt fullendt.

Men i morgen formiddag får jeg en liten hjelper. Da skal vi nok få fart på det!

Hvis det slutter å regne, da.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Ege Denne
    May 18, 2012 @ 18:24:58

    Det er trøst å finne i en hjelper 🙂

    Håper alt står bra til, jeg er elendig på å kommentere rundt for tiden.. Bare gi meg litt tid, så kommer jeg tilbake.

    Svar

    • annebloggen
      May 18, 2012 @ 18:49:08

      Jeg tror nok at vi bloggvennene dine skjønner at du har nok å tenke på om dagen! Det er så fint og spennende å følge med på din blogg. Jeg ønsker dere alt mulig godt!

      Svar

Legg igjen en kommentar

