Bestemorkveld.

Jeg har en god, liten gutt på besøk.

En sliten, liten gutt som har lekt hele dagen i barnehagen og så syklet den lange veien til butikken og hjem til bestemors hus.

Nå ligger han ligger i senga og leker og småprater med blid stemme mens jeg koser meg med kaffen min og musikken min og kryssordet mitt.

Det ligger en god ro over Annehuset i kveld.

I morgen skal vi ha fri, Ole Jakob og jeg. Nesten hele dagen.

Det blir fint.

,

I dag har vi kjøpt en fin, ny, blå rive i Ole Jakob-størrelse så kanskje det blir fortgang i hagearbeidet.

Kanskje.

I dag har det blåst og snødd.

,

6 kommentarer (+add yours?)

  1. Lammelåret
    May 29, 2012 @ 19:35:20

    Det var godt å høre at du har hatt en god dag! Du har jo litt av hvert å tenke på for tiden.

    Svar

  2. Grete Grubbmo Freland
    May 29, 2012 @ 19:52:16

    Hei, Anne. Såkoselig du skriver. Skjønner at du har litt av hvert å tenke på. Tenkerpå deg og håper du kommer til Trøndelag en gang. KLEM

    Svar

    • annebloggen
      May 29, 2012 @ 20:54:22

      Det blir kanskje en tur til trøndelag til høsten en gang.

      Svar

      • Grete Grubbmo Freland
        May 30, 2012 @ 19:21:37

        Håper vi finner tid til å treffes da. Jeg er dårlig på tur nordover. Vi i Levangergjengen skal treffes nå på lørdag, er meininga. Har fått til noen treff i år. Skal planlegge jubileum i 2013.
        Jeg syns du er flink til å skrive på Bloggen din. Nå har jeg lagt den til favoritter, så jeg skal inn å titte. Ha en fortsatt fin kveld.

  3. Grete Grubbmo Freland
    May 30, 2012 @ 19:22:48

    Og så mange flotte bilder av barnebarn.

    Svar

    • annebloggen
      May 30, 2012 @ 20:08:36

      Man kommer seg fra Gardermoen til Vadsø på tre timer! Litt lenger fra trøndelag, da. Du er alltid velkommen:-) Ingrids yngste skal antakelig døpes på Tustna i høst og da tenkte jeg å legge inn litt ferie. I sommer blir det speiderleir i Danmark og ikke noe annet. Men jeg gleder meg. Vi reiser med en nydelig gjeng.

      Svar

Legg igjen en kommentar

