Snart alene i huset igjen.

I morgen kommer Ole Jakobs mamma og pappa og lillebror hjem igjen.

Det blir fint for oss alle.

Ole Jakob tror at pappa kommer til å si: «Å, så fine hansker du har fått!»

Bestemor tror at mamma kommer til å klemme Ole Jakob paddeflat.

Det kommer til å bli veldig stille i Annehuset på ettermiddagene.

.

Men så blir det tid til morgenkaffe før jobb igjen da.

Og det kan hende at bloggen blir litt mindre ensidig.

.

Det jeg er mest spent på, er om jeg kommer til å holde aktivitetsnivået og kvaliteten på måltidene på samme nivå.

Jeg har lagt merke til at mange blogger om helse og trening og kosthold.

Og så er det jo dette med simple living og mindfulness og yoga og pilates og alt dette som sikkert er veldig bra, men som jeg ikke helt har hatt tid og overskudd til å sette i gang med, eller i det hele tatt sette meg inn i.

Et barnebarn på besøk er en pakkeløsning.

Vi har fått masse og variert trim.

Vi har vært i skogen og på søsterhytta og i fjæra ved det koselige havet.

Vi har spist skikkelig mat, for Ole Jakob er en gutt det er morsomt å lage god mat til.

Dagens middag, for eksempel: økologiske tørkede aprikoser med litt serranoskinke til forrett (mest fordi vi var sultne etter den lange turen til butikken og ikke klarte å vente), laksefilet med hvitløksolje, quinoa, epletzatziki og plommetomater til hovedrett og bringebær, eple, pære og nektarin med resten av den avrente yoghurten fra tzatzikien til dessert.

På en mandag.

Og når det gjelder psykisk velvære tror jeg ikke det finnes noen meditasjonsmetode som slår dette:

,

,

Jeg er veldig, veldig heldig!

Legg igjen en kommentar

