Kveld i Annehuset.

Jeg ble bedt på middag i det brune huset i dag.

Det var hyggelig. Og så ble det litt seinere enn planlagt fordi min svigersønn skulle kjøre meg hjem når begge ungene hadde sovnet. Men de var nok litt oppskjørtet begge to over være hjemme igjen og sammen igjen så de vekket hverandre på skift. Den største har et langt bedre sovehjerte enn den minste og sovnet tungt etter å ha vekket lillebror ved å brøle «PAAAPPPPAAA». Lillebror hadde ingen planer om å sove. Han var rett og slett ganske uenig i hele leggeprosjektet.

Og dermed ble det seint.

Jeg kunne selvfølgelig ha spasert, men det var hyggelig å sitte å prate mens de unge ryddet ut av esker og skrudde opp trappegrinder.

Da jeg kom hjem , skrudde jeg på tv-en. Den var innstilt på Disney Junior og alle Disney-figurene sov søtt i sengene sine slik de gjør etter nattasangen klokka syv. Sånn er det på den kanalen nemlig. Det kan jeg alt om nå.

Jeg lurer på om jeg må snike meg til å se Handy Manny i morgen tidlig så overgangen til å være alene i huset ikke blir så stor.

Nå er det kveld.

Og ro.

Og jeg har ikke tenkt å legge meg på lenge!

,

Legg igjen en kommentar

