Fin helg. Bare ikke helt som planlagt.

.I try to take one day at a time,

but sometimes several days attack me at once.

,

Dette har vært en meget begivenhetsrik helg.

Det har gått i ett siden fredag med quiz (som var morsommere enn jeg hadde trodd), shopping, lovet kakebaking som ble til kakekjøp og speidertur med overnatting.

Fine oplevelser med fine folk.

.

Da jeg kom hjem i dag, fornøyd, men rimelig sliten,ventet en overaskelse av den sorten som medfører at man må ringe elektriker med en gang og snekker i morgen.

.

Det var ikke sånn jeg hadde sett det for meg.

Jeg hadde sett for meg dusj, kaffe og kryssord.

Jeg hadde ikke sett snurten til en eneste whatif hele helga.

Totalt avslappet var jeg.

.

Sånn er det. Det blir sjelden helt sånn som man har tenkt.

Nå, noen timer seinere, er bållukta dusjet bort, kaffen klar og kryssordet funnet fram

Men nå finner jeg ikke den fine, nye penna mi. Ikke sprittusjen min heller…

Legg igjen en kommentar

