Familiedager.

Dagene er fulle av familesamvær.

Av unger som leker og klemmer og skravler og småkjekler.

Og flirer!

Og av kafébesøk og planlegging av byggeprosjekter, diskusjoner om hvorvidt bestemor trenger ny gressklipper

og av helstekt Varangerlaks og vafler på bål.

(Det har vært oppholdsvær i dag!)

,

I kveld har jeg vært hos min ludovenninne også.

Dermed blir det ikke så mye tid til å skrive i bloggen.

Og dere får klare dere med et bilde av den ene ungen og den ene pappaonkelen.

.

Alvin har en kul onkel.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. olafhusby
    Jul 06, 2012 @ 10:55:32

    God sommer. Jeg er må i Sandnessjøen i sol og regn og mimrer om gamle dager mens jeg rydder huset etter mora mi som er på sykehjemmet.

    Svar

  2. annebloggen
    Jul 06, 2012 @ 13:18:44

    Min barndoms ferier i Sandnessjøen er blant mine lykkeligste barndomsminner. Etter at det gule huset i Sjøbergs gate ble revet, har jeg ikke vært tilbake.

    Svar

Legg igjen en kommentar

