Ikke alltid helt beredt.

I morgen reiser vi på leir.

Jeg har vært opptatt med helt andre ting.

Sånt som dette:

.

.

Og jeg er ikke så beredt som jeg burde være.

En ting hadde jeg kontroll på. Jeg hadde bestil meg en fin, ny og stor nok speiderskjorte.

Det gjorde jeg i mai.

Det er bare det at da jeg skulle finne den fram i går, så var den ingen steder å finne.

Jeg har endevendt huset.

Den er ikke her.

Sånn er det.

Creative minds are rarely tidy.

Nå har jeg pakket liggeunderlag, sovepose, lakenpose, leirbålskappe , kopper og kar, allergimedisiner og muskelavslappende piller i fall ryggen skulle låse seg igjen.

Og jeg føler meg ganske beredt.

Ikke helt.

Men nesten.

.

Leir betyr også en uke uten internett og med dårlig tilgang til å lade mobiltelefonen.

Derfor blir det snart stille på bloggen en stund.

Men jeg kommer sterkt tilbake!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Lammelåret
    Jul 19, 2012 @ 17:55:16

    De siste timene før avreise er både hektiske og veldig fine, synes jeg!
    Jeg ønsker deg gode speidinger, selv med en ny skjorte (det blir vel ikke helt det samme?).

    Svar

  2. Bente Høiseth
    Jul 19, 2012 @ 20:34:00

    Kos deg masse på leir!

    Svar

Legg igjen en kommentar

