Nesten beredt!

Det blir aldri helt som man har tenkt.

Jeg hadde lagt inn en liten stund til avslapning og pakking mellom jobb og avreise.

Vår Herre (eller den av hans hjelpere som steller med været) hadde andre planer.

Kort fortalt: Det blåser!

Da jeg kom hjem hadde greiner og blomsterpotter og søppeldunker og dørmatter lagt i vei mot Vardø.

Kuppelen til den nye utelampa mi også tror jeg. Men den må ha kommet seg lenger. Den er i hvert fall ikke i min hage. Kanskje i naboens?

Det har jeg ikke tid til å finne ut nå.

Nå er jeg så klar som jeg kommer til å bli.

.

I Danmark er det meldt sol og behagelig temperatur.

.

Det blir stille på bloggen i en drøy uke.

.

Legg igjen en kommentar

