Timen(e) min(e).

.

Når det blir litt for mange gjøremål

og litt for lite tid,

er det at jeg trenger denne stunden mellom kveld og natt.

Til å finne roen og reflektere litt

over livet og over hva som er viktig.

Sånne ting.

.

I formiddag var jeg sliten.

Ikke så mye sliten etter jobbene jeg hadde gjort, som sliten i forkant av jobbene jeg ikke hadde gjort og jobbene jeg måtte få gjort.

Så kom det en mail: «Jeg kommer og hjelper deg».

Og en telefon: «Vi henter og så kan du spise hos oss».

.

Og så har ettermiddagen og kvelden hatt gode ting å by på:

Guttenes kveldsbad.

Ludo med verdens beste ludovenninne.

En liten pratestund med hyggelige damer i atelieret og skyss hjem.

.

Og nå boka mi og musikken min.

.

Neida, jeg har fremdeles ikke funnet meningen med livet.

Eller?

Legg igjen en kommentar

