Innom, bare. Om MacGyver og musikk.

I dag var jeg på jobb klokka sju.

Og er dermed hjemme før MacGyver,

vår pasifistiske og løsningsorienterte helt med hockeysveis og replikker av typen: «I’ve found from past experiences that the tighter your plan, the more likely you are to run into something unpredictable.»

En hyggelig mann å ha selskap med en liten time mellom jobb og konfirmantleir.

Det er ikke så ofte jeg er hjemme på denne tiden av døgnet på en hverdag.

Det føles fint.

Jeg skal ta meg tid til litt mer av dette også. Det er et samarbeidsprosjekt mellom to metal/rock-musikere gamle meg aldri hadde hørt om. Det ligner ikke på noe jeg har hørt før, det har absolutt ingen forbindelse til MacGyver (det trenger ikke nødvendigvis alltid å være en rød tråd?) og det er utrolig fint.

«Jeg vet ikke hva det kalles», sa den unge gitaristen som altså er godt kjent med disse musikerne fra før.

«Musikk?»  foreslo jeg.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Wenke Wüsthoff Jortveit
    sep 29, 2012 @ 10:55:38

    Et vakkert bilde med et vakkert ordtak 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

