Nesten ikke stressa i det hele tatt.

Det er godt å komme hjem etter en lang dag.

Jeg er nok litt for lite hjemme i Annehuset mitt.

Det går litt fort i svingene.

Og noen ganger er jeg bare sliten og lei og stressa.

.

Men:

I går morges så rogna mi slik ut:

.

,

Seinere på dagen ville Ole Jakob strikke en rund avis til meg. Han strikket fast lillebror som ble litt sur og vi ble enige om at strikking kanskje passer bedre for åtteåringer, men at det er lurt å øve seg.

,

         

,

Og lillebror ble helt blid igjen etterpå:

,

,

I går kveld var det speidermøte. Vi stoppet for å se på det rare, nye elveløpet og fossen som ikke var der i fjor:

.

,

Og når mørket falt på, grillet vi marshmallows.

,

.

I morges hadde jeg en liten gutt i huset. Den første gangen jeg tittet inn til han , sov han tungt i den fine senga si og jeg tok meg en kopp kaffe. Neste gang jeg tittet inn satt han der i mammaens gamle, rutete pysjamas og leste konsentrert i en bok.

.

,

Og så hadde jeg plutselig overskudd til å gyve løs på whatifer og burdehagjorter og kanjeghaglemter.

Jeg ble ikke kvitt riktig alle.

Men de som er igjen har lovet å holde seg i ro til over helga.

.

For i morgen kveld skal jeg på quiz med Trine.

Sist vant vi. Jeg måtte bare få sagt det!

.

Og resten av helga skal jeg slappe av.

.

.

Og så glemte jeg å fortelle om dagens kupp på Det Hvite Hus.

Men det kan vi ta i morgen.

Nå skal jeg ha kveldskaffen min.

Og denne.

1 kommentar (+add yours?)

  1. lirosa
    Sep 28, 2012 @ 08:49:06

    herlig herlig…
    ønsker deg ei deilig helg:-)

    Svar

Legg igjen en kommentar

