På storebrorbesøk.

,

Jeg nyter en rolig helg hos min storebror. Vi mimrer litt, drikker kaffe, spiller spill, ser på tv og mimrer litt igjen.

Akkurat nå sover de alle sammen; min bror, min nevø og lille Pippa som er en familekjær puddel.

Min utfordring blir å finne ut av fjernkontrollen slik at jeg slipper å se på «Sveriges verste bilfører«. Det er akkurat utfordring nok på en tåketung søndag formiddag.

 

.

7 kommentarer (+add yours?)

  1. sigranhe
    Oct 21, 2012 @ 12:42:03

    Er du på reise nå?
    Lest bloggen din – interessant,

    Svar

  2. Karin
    Oct 21, 2012 @ 21:58:56

    Så du har vært på Hadeland…
    Du kan gjerne ta kontakt neste gang du er her, jeg hadde satt pris på det.

    Svar

  3. Karin
    Oct 22, 2012 @ 08:39:26

    Fint!
    God bedring med ryggen din!!!!
    Og ha en god uke!!!!

    Svar

    • annebloggen
      Oct 22, 2012 @ 21:20:11

      Litt bedre nå, heldigvis. Er vel hjemme igjen nå. Jeg planlegger Danmarkstur til våren. Da kommer jeg Rya også!!!

      Men minner om: Det tar akkurat tre timer fra Gardermoen til Vadsø 🙂

      Svar

  4. Karin
    Oct 23, 2012 @ 15:05:19

    Ja, det er sant, det er ikke lengre for meg opp til Vadsø….
    Men siden du likevel er ute å reiser….. veit du!
    Godt å høre at du er bedre i ryggen!!!
    Koselig å lese om din mor!

    Svar

    • annebloggen
      Oct 23, 2012 @ 18:39:51

      Du burde vurdere vadsøbesøk under en varangrfestival. Det ville du likt, tror jeg! masse konserter og liv i gatene:-) Eller en krabbefestival. Det er i oktober.

      Svar

Legg igjen en kommentar

