Stressa? Jeg?

Langt  i fra!

Det var i går.

I dag har jeg tatt en ting om gangen.

Stort sett.

.

Nå har det riktig nok vært ganske mange ting.

Men gode ting:

.

Sånt som middagsbesøk av den unge familen. Mens jeg ordnet maten, ville Ole Jakob støvsuge kjøkkenulvet så det kunne bli rent og pent. Etterpå draperte han støvsugerslangen over kjøkkenkrakken og spurte: «Synes du det ble vakkert, bestemor?«.

Og det syntes jeg jo.

Riktig vakkert ble det!

.

Etter middagen var jeg på møte med kafelaget for kulturuka. Det skal jeg fortelle om en annen gang. Men det er alltid hyggelig med dette årlige møtet der representanter for ulike lag og organisasjoner i byen møtes for å planlegge den store dugnaden som skal foregå på vårt forsamlingshus Vårbrudd under kulturuka litt seinere i måneden.

.

Og så har jeg tilbragt noen timer i atelieret. Vi skal ha utstilling under nevnte kulturuke, og bildet jeg begynte på for en uke siden begynner å ta form. Jeg har foreløpig bare dette ene klart og må nok jobbe litt hjemme også for å ha litt mer å bidra med. Men bare hvis jeg har lyst. Noen av de andre har malt masse og det gjør ingen ting om jeg ender opp med bare ett bilde.

.

Nå har jeg funnet sofaen og musikken og kryssordet mitt.

Og den roen jeg ikke helt fant i går kveld.

,

.

Legg igjen en kommentar

