Fin første desember.

I dag har det vært speidernes tur til å ha kulturukekafé.

Det har vært kulturprisutdeling og musikkinnslag.

Og jeg har handlet fine, strikkede julegaver!

Ole Jakob var innom en tur før han skulle på Folk og Røvere i Kardemommeby som ble direkteoverført fra Nasjonalteateret til kinosaler i hele landet.

I morgen avsluttes kulturuka med lysmesse, julegrantenning og korpskafé.

Og etter det skal jeg få pyntet til advent her hjemme også.

Jeg skulle forresten tipse dere om en annen bloggjulekalender som jeg har meget stor sans for. Den er kanskje for spesielt interesserte som har husket å holde sinnet sitt mjukt og bevart evnen til å være litt lekende. Homo Ludens er det vel vi kalles, sånne som Sebastian og meg.

Og Trine. I kveld har vi testet ut hennes nye TP. Jeg tapte, men det er ikke så farlig. Å spille spill med Trine en lørdagskveld er definitivt med på å holde sinnet mitt mykt.

.

vårbrudd 7

vårbrudd 8

Legg igjen en kommentar

