Adventskveld.

Jeg skulle komme med et høytidsstemt bilde av to tente lys.

Men adventslysene jeg tente i formiddag ble ikke foreviget og i kveld har jeg vært på adventskaffe i det brune huset sammen med Trine og tante Mia og den unge gitaristen. Da var mobilen min tom for strøm og det ble ikke noe bilde av lysene som ble tent i den røde grisestaken der heller.

Og nå er jeg for trøtt til tenne lys bare for å ta bilde.

Det har vært deilig å ha begge guttene i helga, men å være tobarnsalenebestemor er ikke for pingler. Og det merkes litt på ryggen.

Pepperkakehuset, derimot, skal dere få se.

Det ble ikke perfekt. Jeg slurvet med målene og hadde glemt å kjøpe pynt. Men Ole Jakob var strålende fornøyd både med egen innsats og det ferdige resultatet og det er det viktigste.

.

pepperkakehus lite

.

Legg igjen en kommentar

