Nittende desember. Noen ganger leker livet.

advent19

.

Det er ikke de store tingene…

I ettermiddag fikk jeg besøk av en liten gutt som gledesstrålende kunne fortelle at han og pappa var kommet med tilhengeren for å kjøre bort den gamle senga mi.

Litt seinere satt han i sofan min og spiste yoghurt med kornblanding. Jeg prøvde å ta bilde av han, men han så litt alvorlig ut. «Kan du si cheeese?» sa jeg. « Nei æ kan ikke det bæstemor», sa han med munnen full av yoghurt. «For æ får ikke lov av mamma å snakke med mat i munnen.»

.

Han gleder seg til jul.

Det gjør jeg også.

.

yoghurt

Legg igjen en kommentar

