Tyvende desember. Gratulerer med dagen til en storebror!

advent 20

.

I dag har storebroren min bursdag.

Jeg har skrevet mye om han før.

Han er en snill storebror. Vi ser hverandre ikke så ofte, men når vi gjør det hygger vi oss sammen. Og så spiller vi Ruzzle med hverandre om kveldene. Jeg vinner som regel. Har er flink med tall, jeg med ord.

Å ha en storebror, selv om han bor i nesten motsatt ende av landet er en stor, stor glede i livet!

.

Hvis jeg skal rekke kveldens omgang Ruzzle før han legger seg eller jeg blir for trøtt til å splle for å vinne, må dette blogginnlegget slutte omtrent her. Det har vært en lang dag.

I morgen er det helg.

Da skal jeg senke skuldrene.

Helt.

.

.

Legg igjen en kommentar

