Gratulerer med dagen!

For noen ganske få år siden fikk jeg et nyttårsbarn!

.

strikke 1

dukkevogn lite

svane

london

bæresjal 2

brud lite

4 kommentarer (+add yours?)

  1. egedenne
    jan 01, 2013 @ 11:19:54

    Godt nytt år 🙂

    Svar

  2. Grete
    jan 01, 2013 @ 11:31:44

    Godt nyttår til deg og dine. Ser bilder av Magnus sine barn på FB. Tenk at nyttårsbarnet ditt har blitt så stor. Tenkte på deg da jeg leste om årets nyttårsbarnet. Nyttårstalen:-))

    Svar

  3. Grete
    jan 01, 2013 @ 17:11:36

    Huff, feil. Skulle stå nyttårs klem. Må passe på ordboka. Lever sitt eget liv. Har fått iPad og er ikke vant med den.

    Svar

    • annebloggen
      jan 01, 2013 @ 17:29:15

      Jeg kjenner til det der! Da en bekjent hadde fått ny mobil, sendte vi noen meldinger om skyss. «Øl, jeg kjøper med», skrev hun. Det skulle være «Ok, jeg kjører ned.»

      Uansett: Alt godt for det nye året! Og husk at Vadsø ligger ganske sentralt, tre timer fra Oslo 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

