Forsiktig optimisme.

turn  your face

.

I går kveld bar det til legevakt igjen. Denne gangen støttet av en snill og omsorgsfull datter.

Huden boblet og skiftet form og farge og jeg skal ikke legge ut her om hvordan ansiktet mitt så ut. Jeg kunne lett ha fått en statistrolle i en tidlig episode av X-Files for å si det sånn.

.

Men jeg har funnet igjen optimisten! Hun er fremdeles litt spak. Men hun er her!

Min snille, danske lege ga meg to sprøyter, tre ulike, nye medisiner, forbud mot å innta hvetemel, kumelk, nøtter, soya, frukt, opiater, acetylsalisylsyrer, fisk og skalldyr og henvisning til hudlege.

Og løfte/trussel om innleggelse i morgen hvis det ikke er bedring.

Ole Jakob og Alvin har vært hos bestemor med deilig trøstesuppe som ikke inneholdt noe forbudt og Trine har vært her og slått meg tre omganger i Geni.

.

trine og Ole jakob_edited-1

,

Jeg har sluttet å google etter de verst tenkelige prognosene og har nesten klart å glede meg over en kløfri dag.

Og så har jeg jobbet med bildet mitt. I Photoshop. Nå gleder jeg meg til å komme meg i atelieret og ferdigtstille det på ordentlig. Selv om det slett ikke er sikkert det er slik det kommer til å se ut. Det er morsomt å kunne utforske muligheter på denne måten.

En ny tittel må det i hvertfall få!

.

de sku45

Det sku bo folk i bildan. Og litt musikk. Og litt kjærlighet.

Nå skal jeg glede meg over at kaffe ikke står på fy-lista og prøve å få med meg en episode av Jack Frost selv om jeg strengt tatt ikke ser så mye av tv-en uten brillene mine. Ny brillestang er -for de som ikke fikk det med seg- på vei fra Italia.

Legg igjen en kommentar

