Snart frisk. Om venner og kjøleskapspoesi.

vennn 2_edited-1

 

Nå er det vel i utgangspunktet litt dødfødt å lage kjøleskapspoesi (på bunnen av en matboks fordi jeg ikke får riktig lys på kjøkkenet) om elveblest. Elveblest kunne vært poetisk. Det kunne handlet om at Legolas pustet ømt på meg eller om svale vinder. Om eventyr og sommernatur. Men det handler altså om vonde, stygge, skremmende vabler.

Men jeg ville prøve likevel.

Men så oppdaget jeg at kjøleskapspoesisettet mitt har noen alvorlige mangler. Et nytt og mer komplett sett står nå høyt på ønskelista til bursdagen min! (Noe å tipse en storebror om.)

Heldigvis har jeg photoshop.

Poenget er: Jeg har fått besøk, telefoner, meldinger, tulipaner, roser, vin, bok, kinderegg, varme, omsorg, omtanke…

Og kompetent hjelp fra et kompetent helsevesen.

.

Jeg er så utrolig heldig!

Og jeg har ingen formening om hvordan jeg har gjort meg fortjent til det!

.

 

poesi 1

venner 1

,

La dere ikke skremme av kveldens kanskje litt bisarre musikkvalg. Det reflekterer på ingen måte humøret mitt i kveld. Men dette er noe av det mest rystende vakre jeg vet om og noen ganger gjør det godt med musikk som rusker litt i sjela.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Grete
    Jan 29, 2013 @ 21:44:31

    Godt å lese at du er på bedringens vei. Ha en fortsatt fin kveld,natt:-))

    Svar

Legg igjen en kommentar

