Malekveld.

Det viste seg at speidermøtet mitt ikke begynte før halv ni i kveld og at jeg dermed hadde tid til en god økt i atelieret mellom støttekontaktjobb og møte.

Her er en liten stemningsrapport:

Det sku bo folk i bildan. Og litt musikk.n

Det sku bo folk i bildan. Og litt musikk.

.det1n

Med blanke ark og fargestifter…

.det2n

Fra vinduet er det utsikt rett ut til Varangerfjorden selv om det ikke vises på bildet her.

Bildet i vinduskarmen malte jeg for mange år siden inspirert av Tapto som vi synger ved avslutningen av leirbålskos på speiderturer:

Dagen dør. Skumring rår,

over skog, over land, over hav.

Alt er ro, hvil kun trygt,

Gud er nær.

.

det3n

To nye lerreter er grunnet og klare til bruk på tirsdag. Fordi jeg hadde atelieret for meg selv i kveld fikk musikken stå litt høyere på.

.det4n

Creative minds are rarely tidy….

Legg igjen en kommentar

