Noen ganger leker livet.

noen ganger leker livet p

Søndags formiddager er som små grønne oaser.

Ok, jeg har aldri vært i ørkenen og har aldri sett en oase. Og på en kald og hvit vinterdag i Vadsø er det kanskje ikke noe genialt bilde. Batterilader er like treffende. Når man er litt sliten etter å ha hatt for mye å gjøre (eller som i mitt tilfelle denne gangen, etter å ha gjort ingen ting i snart to uker), er en formiddag med kryssord, M*A*S*H, musikk og litervis med kaffe akkurat det som skal til før man tar fatt på resten av dagen og en ny uke.

I dag har jeg prøvd meg på Språkrådets quiz  også. Jeg strever med forkortelser, men er god på ord og uttrykk. I dag klarte jeg 13258 poeng. Det er bra , men holdt ikke til ti-på-topp-lista. Quizen anbefales på det varmeste. Den er morsom, lærerik og litt vanedannenede.

I dag skal jeg besøke min ludovenninne igjen for første gang siden jeg ble syk. Det blir nok fint for oss begge!

Seinere skal jeg på speidermøte og så skal jeg avslutte kvelden i atelieret med mitt store, nyinnkjøpte lerret som jeg var innom med i går. Butikken som selger materiell ligger nesten vegg-i -vegg med atelieret sånn at det er lett å gå rett dit med det uten å måtte bære det hjem først. Alenekvelder i atelieret er litt skumle fordi det er vanskelig å avslutte og har lett for å bli seint. Jeg tror jeg forhåndsbestiller en taxi til klokka tolv.

Eller noe sånt.

For sikkerhets skyld.

.

fristrek_edited-1

Legg igjen en kommentar

