Hverdagslykke.

Mens man spiser hvert sitt grønne eple sånn når det nærmer seg sengetid, kan man snakke sammen om mangt og meget. Ole Jakob liker grønne epler og han synes han er mye flinkere til å spise dem enn bestemor. Jeg gjør den nemlig på den feige måten. Jeg deler dem i biter med en kniv.

,

eple1  eple2  eple3  eple4  eple5  eple6  eple7  eple8  eple9  eple10_edited-1

,

Etter eplespisingen dro jeg til min ludovenninne. Hun var glad for å se meg. Hun er alltid glad for å se meg.

Og da jeg skulle hjem, ble jeg stående lenge og se på at et grønt og lilla nordlys danset på en stjerneklar himmel.

Nå er jeg jeg trøtt.

Virkelig trøtt.

Og fullstendig avslappet.

I morgen tidlig skal jeg ikke stå opp kvart over fire,

men kanskje tidsnok til å skrive et litt mer sammenhengende blogginnlegg før jeg går på jobb.

Legg igjen en kommentar

